Můj spankingový blog

18.01.2011 18:57

 Už dlouho hledám cokoliv o spankingu f/m a jelikož bylo moje hledání marné,neboť článků a odkazů na toto téma bylo jako šafránu,rozhodla jsem se začít s tím sama.

Ráda bych se na těchto stránkách věnovala především problematice výchovy a trestání mladých mužů,co si budeme povídat,je toho zapotřebí i  v reálném světě.
Takže:obracím se především na vás,milé dámy středního či pokročilejšího věku,ale samozřejmě i na dívky,slečny a mladé paní,neboť valná většina má doma či v blízkém okolí mladého muže,pubescenta,manžela,přítele,atd.který zrovna nesplňuje vaše představy o slušně vychovaném jedinci.Pojďme to změnit.
Já sama jsem od přírody strict mamma(přísná máma).přísné mámy
Proto jsem si vytvořila virtuální rodinu,do které se ovšem mohou hlásit jak potencionální sestřičky(nezkušené zaučím,se zběhlými dámami proberu trendy a novinky),tak především synové(věk sice nerozhoduje,ale přeci jen preferuji mladší věkovou skupinu,ideální jsou kluci od 18 do 26let,nezáleží mi ani na vzdělání,náboženství,rase či příslušnosti,hlavně to musí mít mužské pohlaví).V extrémních případech přijmu i dcery,ale to už musí být opravdový čert.
Budu uveřejňovat příběhy o mojí rodině a doufám,že se mi dostane příznivé kritiky.makima.blog.cz
 
Jelikož jsem zjistila, že poptávka po přísné mámě je opravdu utěšená, nabízím proto své schopnosti a především svou údernou levačku všem, kdo potřebují připomenout pravidla domácí výchovy podle dávno osvědčených receptů - výprasků a trestů z nich plynoucích.

Zpět